Vragen

Is er een galerie/winkel waar ik de producten kan zien?
Nee, Bellas Artes is een online galerie. Op afspraak is het wel mogelijk het kunstwerk of product te komen bekijken.

Kan ik mijn bestelling als cadeau laten inpakken?
Ja, dat kan. Tijdens de bestelling kun je dit bij de opmerkingen aangeven. We pakken de producten dan mooi in. Hier zijn geen kosten aan verbonden.

Kan ik een factuur krijgen?
Ja, je krijgt automatisch een factuur als de bestelling betaald is.

Welke betaalmethoden hanteert Bellas Artes?
Het is alleen mogelijk via iDEAL of Klarna te betalen.

Wat zijn de verzendkosten?
Vanaf € 50,- rekenen wij geen verzendkosten. Onder dit bedrag zijn de verzendkosten € 5,95.

Wat zijn de levertijden?
De levertijd is tussen 1 en 5 werkdagen. Wij streven ernaar de aankoop zo snel mogelijk te verzenden. Mocht een artikel niet op voorraad zijn, laten wij je dit zo snel mogelijk weten.

Verzenden jullie ook naar het buitenland?
Ja. Neem contact met ons op via info@bellasartes.nl. We laten je dan persoonlijk weten wat de verzendkosten zijn.

Hoe wordt mijn pakket bezorgd?
Onze artikelen worden door PostNL bezorgd. Na het plaatsen van de order ontvang je van ons een bevestigingsmail. Als de bestelling verzonden is ontvang je een mail met het track & trace nummer.

Pakket zoek?
Mocht een pakket binnen een week niet afgeleverd zijn, laat het ons weten. PostNL zal een onderzoek instellen dat ongeveer 14 dagen in beslag neemt. Zolang het onderzoek loopt, is het pakket niet officieel zoek en zal er ook niets vergoed worden.

Retourneren
We hopen natuurlijk dat je blij bent met je bestelling. Wanneer de aankoop toch niet helemaal naar wens is, kun je deze binnen 14 dagen aan ons retourneren. Als we het product onbeschadigd en in de originele verpakking retour ontvangen, storten we het aankoopbedrag terug. Mocht de hele bestelling terugkomen, dan zullen ook de verzendkosten vergoed worden.
De verzendkosten van de retourzending zijn voor je eigen rekening.

Volg voor retourzendingen onderstaande stappen:
1.Meld binnen 7 dagen na ontvangst van de bestelling via info@bellasartes.nl dat je de bestelling wilt retourneren.
Je ontvangt van ons een e-mail ter bevestiging.

2.Stuur de onbeschadigde artikelen met bijgevoegd retourformulier binnen 14 dagen na afleverdatum, in de originele verpakking naar onderstaand adres:
Bellas Artes
Weststraat 20
4315 AK Dreischor

Lukt het niet in de originele verpakking? Zorg dan voor een stevige verpakking waarin het product niet beschadigd kan raken.

3.Na ontvangst en controle van de retour gestuurde artikelen zullen we binnen 14 dagen het aankoopbedrag en de verzendkosten (van de bestelling) terugstorten. Let wel, als alleen een deel van de originele bestelling retour komt, worden de verzendkosten niet vergoed.

Hoe kan ik een klacht melden?
Ben je niet tevreden over onze producten of diensten? Of is er iets misgegaan met de bestelling? Laat het ons dan zo snel mogelijk weten. We  doen er alles aan om de klacht op te lossen.

– Meld je klacht met een e-mail aan info@bellasartes.nl.
– Gaat je klacht over een product? Stuur dan (zo mogelijk) een foto van het product met je mailtje mee. Let op: Stuur het product niet meteen terug. Wacht eerst onze reactie op je mailtje af.

Schade bij ontvangst van de bestelling
We zorgen dat alle artikelen zorgvuldig ingepakt zijn voor verzending, maar het kan natuurlijk voorkomen dat er onderweg toch iets beschadigt. Als dat het geval is, laat dit ons dan zo snel mogelijk na ontvangst weten per e-mail met een foto in de bijlage van het beschadigde artikel in de verpakking. Wij zullen contact met je opnemen en zorgen voor vervanging van het artikel. Mocht het betreffende artikel niet meer op voorraad zijn, dan zullen we het aankoopbedrag terugbetalen.